ZWROT:
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Produkty nie mogą mieć żadnych śladów używania. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt postępuj wg poniższych wskazówek:
1. Poinformuj nas o zwrocie
mailowo: sklep@dywanypers.pl lub telefonicznie 507 940 485
2. Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny poniżej i dołącz go do przesyłki.
Oświadczenie może być przesłane również w formie elektronicznej lub może zostać napisane odręcznie.
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia, data zakupu.
3. Przygotuj dywan do wysyłki
Dywan powinien być zwinięty w rulon, odesłany w opakowaniu które uniemożliwia jego uszkodzenie (bardzo dobrze zabezpieczony) Pamiętaj, że czeka go długa podróż.
Prosimy o dołączenie paragonu/ faktury oraz oświadczenia odstąpienia od umowy.
4. Odesłanie produktu
Dywan możesz odesłać samodzielnie na własny koszt lub możesz skorzystać z usługi zamówienia kuriera zwrotnego przez nasz sklep. Koszt takiej usługi zależy od rozmiaru i jest potrącany w momencie zwrotu wpłaty za zakupione towary. W celu zamówienia kuriera zwrotnego przez nasz sklep prosimy o kontakt mailowy: sklep@dywanypers.pl lub telefonicznie 507 940 485.
3. Wysyłka
Zwracany produkt należy wysłać na adres:
Towar wysłany za pobraniem nie będzie odbierany.
Nie jest możliwy zwrot produktów które zostały dopasowanie do indywidualnych potrzeb są to: chodniki, maty antypoślizgowe oraz dywany dostosowane do indywidualnych zamówień.