Jak dokonać zwrotu i wymiany

ZWROT: 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Produkty nie mogą mieć żadnych śladów używania. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt postępuj wg poniższych wskazówek:

1. Poinformuj nas o zwrocie

mailowo: sklep@dywanypers.pl lub telefonicznie 507 940 485

2. Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny poniżej i dołącz go do przesyłki.

POBIERZ OŚWIADCZENIE

Oświadczenie może być przesłane również w formie elektronicznej lub może zostać napisane odręcznie.

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia, data zakupu.

3. Przygotuj dywan do wysyłki

Dywan powinien być zwinięty w rulon, odesłany w opakowaniu które uniemożliwia jego uszkodzenie (bardzo dobrze zabezpieczony) Pamiętaj, że czeka go długa podróż.

Prosimy o dołączenie paragonu/ faktury oraz oświadczenia odstąpienia od umowy.

4. Odesłanie produktu

Dywan możesz odesłać samodzielnie na własny koszt lub możesz skorzystać z usługi zamówienia kuriera zwrotnego przez nasz sklep. Koszt takiej usługi zależy od rozmiaru i jest potrącany w momencie zwrotu wpłaty za zakupione towary. W celu zamówienia kuriera zwrotnego przez nasz sklep prosimy o kontakt mailowy: sklep@dywanypers.pl lub telefonicznie 507 940 485.

3. Wysyłka

Zwracany produkt należy wysłać na adres:

Dywany PERS 
Ul. Makowskiego 2
41-220 Sosnowiec
Tel. 513 013 856
 
 
WYMIANA:
 
Jeżeli z jakiegoś powodu Twój dywan okazał się za mały lub za duży albo stwierdziłaś/eś że inny bardziej by pasował nic straconego :)
 
Bez problemu zamienimy Twój dywan na ten wymarzony. W końcu jesteśmy po to by spełniać wasze marzenia. 
 
Poinformuj nas o zwrocie i wybierz jedną z dwóch opcji:
 
1. Szybko i wygodnie za jednym zamachem bez wychodzenia z domu
 
Piszesz maila sklep@dywanypers.pl lub dzwonisz 507 940 485 informujesz nas o wymianie z "czego" na "co" a my zamawiamy kuriera na zamianę.
 
To szybkie i wygodne bez wychodzenia z domu. Zamawiamy i wysyłamy kuriera na zamianę. Kurier dostarczy Ci wybrany dywan, a zabierze ten niepasujący. O nic nie musisz się martwić. Kurier będzie miał wszystkie dokumenty przy sobie.
 
Jedyne co musisz zrobić to spakować dywan: Dywan powinien być zwinięty w rulon, odesłany w opakowaniu które uniemożliwia jego uszkodzenie (bardzo dobrze zabezpieczony) Pamiętaj, że czeka go długa podróż.
 
Koszt takiej usługi to 45zł płatne przy odbiorze + różnica w cenie dywanu. 
Jeżeli dywan i koszt usługi okaże się mniejszy od kwoty poniesionej przy zakupie, zwrócimy Ci różnicę w cenie na konto. W tym celu prosimy o przesłanie danych do wpłaty.
 
 
2. Zwrot i ponowny zakup
 
Dokonujesz jak wyżej opisanego zwrotu i kupujesz kolejny dywan
 
 
JEŻELI POTRZEBUJESZ POMOCY PRZY ZWROCIE TO ŚMIAŁO PISZ LUB DZWOŃ 
 
 
!! UWAGA !!

Towar wysłany za pobraniem nie będzie odbierany.

Nie jest możliwy zwrot produktów które zostały dopasowanie do indywidualnych potrzeb są to: chodniki, maty antypoślizgowe oraz dywany dostosowane do indywidualnych zamówień.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl