Reklamacja

Reklamacja:

Napisz sklep@dywanypers.pl lub zadzwoń 507 940 485 i daj znać co się dzieje z dywanem. Prześlij zdjęcia przedstawiające opisaną sytuację.

 

Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem sklep@dywanypers.pl lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

- imię i nazwisko, adres pod którym znajduje się dywan, adres e-mail kupującego, numer telefonu kontaktowego

- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji / wgląd do paragonu

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

 

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

 

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

 

4. Odpowiedź na reklamację otrzymują Państwo telefonicznie lub mailowo / pisemnie. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl